קידום אתר וורדפרס

תוכן עניינים

שאלתם את עצכם פעם באיזה פלטפורה כדאי לקדם? האם קידום אתר וורדפרס יהיה קל יותר מקידום במערכות אחרות? ומה צריך כדי לקדם אתר וורדפרס?

אז באיזה פלטפורמה כדאי לקדם, אנחנו כמובן נגיד לכם שוורדפרס, אני אישית לא ניסיתי אף פעם לקדם בפלטפורה אחרת או לבנות, ככה שאת התשובה לזה אני לא יכול להגיד חד משמעית אבל אני כן יודע שרוב האתרים שנמצאים בעמוד הראשון תחת הביטוי "קידום אתרים" בנויים על מערכת וורדפרס, כמו כן גם האתר הראשון של דניאל אזריהן, אז ככה שכן אפשר להגיד שוורדפרס היא הפלטפורמה המובילה בכל מה שקשור לקידום אתרים.

האם במערכת וורדפרס יותר קל לקדם

התשובה לפי דעתי היא בטח שכן, למערכת וורדפרס יש היום המון פלאגינים שמותאמים בדיוק לקידום האתר, תוכלו לקרוא עליהם בקישורים הבאים:

בנוסף צריך לדעת לבחור תבנית נכונה, אני עדיין חלוק בדעתי לגבי הנושא הזה אבל מצאתי לבנייתיים שהתבנית leader של חברת פוג'ו עושה את העבודה כמו שצריך, אני בטוח שבעתיד אני יגלה תבניות מתאימות יותר לקידום.

כמו עולה לקדם היום אתר

מחיר קידום אתר וורדפרס הוא דבר משתנה בגלל ביטויי החיפוש השונים, לביטויי חיפוש חזקים וקשים לוקחים בדרך כלל בין 1500 ל2500 ₪ ולביטויים ביינוניים וחלשים לוקחים בסביבות ה1000 ₪, המחירים משתנים בגלל כמות העבודה שיש על כל ביטוי וכמות הכתובת שצריך לקנות לכל אתר.

תוך כמה זמן אפשר להגיע לעמוד הראשון בגוגל

בדרך כלל בעבודה טובה אפשר להגיע לעמוד הראשון תוך שישה עד עשרה חודשים ברוב הביטויים, ביטויים קשים כמו "בניית אתרים" או אפילו "בניית אתרים בוורדפרס" לוקח יותר זמן וכמובן יותר השקעה, אבל חשוב לציין שאי אפשר להבטיח שום הבטחה בקשר לזה כי גוגל תמיד יכול לשנות את הכללים.

תיק העבודות שלנו

תוכלו לראות בתיק העבודות שלנו לקידום אתרי וורדפרס את היכולות שלנו להביא הרבה אתרים לעמוד הראשון, אם אתם מחפשים ייעוץ או הכוונה בכל מה שקשור לנושא קידום אתר וורדפרס במנועי החיפוש, התקשרו אלינו ונשמח לעזור גם לכם להגיע לעמוד הראשון בגוגל.

תוכן עניינים

רשתות חברתיות

טיפים נוספים

יהונתן רום
יהונתן רום
מעל 10 שנות ניסיון של עיצוב, בנייה וקידום אורגני וממומן לאתרי וורדפרס תדמיתיים ומסחריים עם מאות לקוחות מרוצים וממליצים