תבניות וורדפרס מומלצות

תוכן עניינים

למערכת וורדפרס יש עשרות אלפים ואולי אפילו מאות אלפי תבניות, השאלה היא מה התבנית הטובה ביותר בשבילכם, בכתבה הבאה אני יתייחס לתבניות המומלצות ביותר שנבנו עד היום למערכת וורדפרס.

עדכון (05.08.2022):

היום כבר לא בונים עם תבניות, התוסף הטוב ביותר לבניית אתרי וורדפרס נקרא אלמנטור

דברים נוספים שיוכלו לעזור לכם:

Sparkling

התבנית "Sparkling" היא תבנית נקייה, מודרנית ובעלת עיצוב מפותח. התבנית רספונסיבית ומתאימה את עצמה גם לטלפונים חכמים, אייפדים, מחשבים ניידים וכל מכשיר אחר. עם עיצוב מושלם. התבנית "Sparkling" נראת מדהים על כל המכשירים הניידים בגלל העיצוב שלה. התבנית כמובן תומכת בתוספים בכל התוספים לאתרי וורדפרס כגון לתקשר CONTACT FORM 7, W3 Total Cache, WP Smush.it, WP-SECURITY, ועוד. התבנית "Sparkling" פשוט תערובת של יופי ויעילות.

להורדה

התבנית Dazzling

התבנית Dazzling היא בהחלט נכנסת לקטגוריית תבניות וורדפרס מומלצות-התבנית נקייה ומודרנית ומביאה אתה עיצוב שטוח עם פונקציות שונות שיכולות להתחרות עם כל תבניות הפרימיום. בתבנית יש התאמה אישית של כל סוגי הצבעים באתר. פיתוח התבנית נעשה על ידי Bootstrap 3 מה שהופך את התבנית מגיבה באופן מלא ומותאם למכשירים ניידים. התבנית Dazzling יכולה לשמש לתיק עבודות, עסקים, בלוגים, שירותים עסקיים, אפליקציות, דפי מכירות ועוד.

להורדה

תבניות וורדפרס מומלצות-תבניות פרימיום

Shopkeeper

בגדול תמיד כדאי להוריד תבניות פרמיום מאשר תבניות חינמיות בגלל שלל האפשרויות שבהם, אם אתם מחפשים תבנית אפנתית ואלגנטית לחנות שלך או לכל אתר אינטרנט של עסק, Shopkeeper הוא הבחירה המושלמת עבורך. תבנית זו גמישה ביותר בעיצובים שלה ומתאימה את עצמה לכל סוגי המכשירים כגון אייפדים, אייפונים, מחשבים ניידים ועוד. תבנית זו מושלמת עבור מפתח אתרים חדש וגם למפתחי אתרים ותיקים, התבנית ארוזה עם תכונות מדהימות ואפשרויות התאמה אישית שתעזור לך לבנות אתר אינטרנט מושך לעסק שלך. התבנית מציעה מספר פריסות דף שהוכנו מראש, שתעזור לך לעצב אתר אינטרנט אטרקטיבי כהרף עין. בנוסף Shopkeeper מאפשר לך לעצב את הכותרות של הנושא כדי שיתאים למותג שלך. 

להורדה

עד כאן בנושא תבניות וורדפרס מומלצות, מקווה שהצלחנו לעזור לכם, חשוב לדעת-כדי להגיע לאתר המושלם גם אם קנינו תבנית וורדפרס כדאי להוסיף לה תוספים, לחלק מהתבניות יש תוספים מיוחדים שפיתחו אותם בעלי התבנית ויש את התוספים שצריכים להיות בכל אתר, לעוד שאלות פנו אלינו ונעזור לכם.

תוכן עניינים

רשתות חברתיות

טיפים נוספים

יהונתן רום
יהונתן רום
מעל 10 שנות ניסיון של עיצוב, בנייה וקידום אורגני וממומן לאתרי וורדפרס תדמיתיים ומסחריים עם מאות לקוחות מרוצים וממליצים