בניית אתרי וורדפרס

תוכן עניינים

לאיזה אתר מתאימה אנימציה? ומה הפונטים אומרים על החברה שלך? מהי חשיבות העיצוב בעת בניית אתרי וורדפרס?
אתר לא פעם משמש ככרטיס ביקור, ממש חלון הראווה שלך בעולם הדיגיטלי ולכן בניית אתרי וורדפרס מחייבת גם הבנה מקצועית בעיצוב, שכן עיצוב אתר הוא חלק מהתדמית הכוללת שמייצר אתר לבעליו. הסיבה שהפכה את בניית אתרי וורדפרס למומלצת היא משום שהם נבנים בקוד פתוח וכך יכול כל בעל אתר לנהל את התוכן שלו ואת היכולות המובנות של האתר לבד, בלי להיות תלוי בשירות של חברה המספקת תחזוקת אתרים, וזה כמובן גם חוסך לו בהוצאות השוטפות.
מלבד היות החברה מקצועית בבניית אתרי וורדפרס, חשוב מאוד לבחור גם בעיצוב שתואם את אופי החברה והפעילות שלה, משום שכאמור הם מהווים את כרטיס הביקור שלך בעולם בו הרושם הראשוני חשוב למכביר.

בניית אתרי וורדפרס לעסקים

אין היום אדם עצמאי, עסק או חברה שלא מחזיקים באתר אינטרנט. מנתונים ידועים כ-84% מהישראלים מבצעים קניות ברשת, שלא לדבר על היקפי העסקאות של אתרים כמו איביי ואמזון שהפכו לאימפריות ענק רווחיות והכול בהיקש מקש מול הצג, מה שמאפשר חוויית צריכה עוצמתית, פשוטה ויעילה. מכיוון שכולם מחוברים לאינטרנט ומשתמשים באפליקציות, חשוב מאוד שבניית אתרי וורדפרס תענה גם על הפתרונות הוויזואליים של האתרים השונים, לא רק ברמת מערכת ניהול התוכן באתר, אלא ברמת המסרים החזותיים שרוצים להעביר.
פעמים רבות, אתר הוא תוסף לעסק או למותג שקיימים במציאות ולכן חייב להיות קשר בין המסרים הטקסטואליים והחזותיים שקיימים בעסק לבין המסרים שקיימים באתר האינטרנט. לכן בעת בחירה בחברה לבניית אתרי וורדפרס יש לשים לב גם לעיצוב שנעשה לאתר, היות והנ"ל אמור לשרת את התדמית הכללית של העסק ולהתכתב עם המאפיינים של המותג.

אתרי וורדפרס מותאמים כמו כפפה לכף יד!

בחירה בחברת בניית אתרי וורדפרס מעלה את הסוגיה של העיצוב ולכן כאשר אתם מתכוונים לבחור בחברה כזו, התרשמו תחילה מרמת האתרים שהיא בנתה עד כה. האם הם מותאמי מותג? האם הם משדרים יוקרה? ולא פחות חשוב – האם משיגים את המטרה שלשמה נבנו?
ישנם סוגים שונים של אתרי וורדפרס ביניהם – מיני סייט, אתרי חנות, אתר תדמיתי, אתר שיווקי ועוד, כאשר המטרות של האתר הן אלו שקובעות את סוג האתר בפועל, מה שאומר שחברת בניית אתרי וורדפרס, אמורה לבצע אפיון לקוח טרם מתחילים בתהליך. האפיון אמור לענות על שאלות כמו מה הצפי של הלקוח מהרשת? האם זהו אתר שיווקי מוכר או אתר תדמיתי? האם יש צורך בטופס צור קשר? האם יש חשיבות ללידים או רק לשקיפות ולנוכחות ברשת? ועוד שאלות כאלו ואחרות.
כאשר מאפיינים את הצרכים בצורה נכונה, החברה לבניית אתרי וורדפרס שבחרתם לתהליך תוכל להבין אתכם נכון וכך לבנות לכם אתר דינמי, שמייצר לידים, שיש בו תנועה רבה של גולשים, שישיג את המטרות שלכם בעולם הדיגיטלי.

תוכן עניינים

רשתות חברתיות

טיפים נוספים

יהונתן רום
יהונתן רום
מעל 10 שנות ניסיון של עיצוב, בנייה וקידום אורגני וממומן לאתרי וורדפרס תדמיתיים ומסחריים עם מאות לקוחות מרוצים וממליצים