5 טיפים להקמת אתר לאיסוף לידים

תוכן עניינים

כל מי שמכיר את עולם האינטרנט מקרוב יודע, שהמטרה מספר אחת של כל בעל אתר היא לאסוף לידים, במילים אחרות, לגרום לגולש להשאיר פרטים לרכוש מוצר או שירות. פרטים אלו ישמשו את בעל העסק בשביל לפנות אליו ולהציע לו את מרכולתם.

היכולת ליצור לידים באמצעות אתר אינטרנט, היא למעשה המנגנון המוביל היום בשביל להרחיב את קהל הלקוחות של העסק. מן הסתם, כל עסק יכול להציג פרסום נרחב ומקיף אודות מוצריו ושירותיו, אך רק בעזרת אלמנטים שמאפשרים לגולש להשאיר פרטי התקשרות, הגולש הופך ללקוח פוטנציאלי, כשלמעשה הליד הופך להיות איכותי. זה ההבדל הטמון בין גולש שנכנס לאתר ומעיין בו לבין גולש שמשאיר פרטים ומבקש לרכוש מוצר או שירות.

זו הסיבה שאתרי אינטרנט משקיעים כסף וזמן בניסיון ליהנות מלידים. ברגע שהם מקבלים את פרטי ההתקשרות של הגולש, יש להם עם מה לעבוד, יש להם אפשרות להפוך פרטים אלו למשהו ממשי, אמיתי, הם יכולים לפנות ללקוח ולנסות למכור לו משהו. להבדיל מלקוח רגיל או גולש רגיל, הרי שגולש משאיר פרטי התקשרות, למעשה מעוניין שיצרו איתו קשר, ולכן הוא נחשב לליד איכותי.

ישנם טיפים שונים כיצד לבנות אתרי אינטרנט בצורה איכותית בשביל לקבל לידים. אנחנו נציג כעת 5 טיפים כלליים כיצד להפוך אתר אינטרנט לאתר איסוף לידים איכותיים, לידים שיהפכו בבוא העת, ללקוחות שירצו לרכוש מוצר או שירות.

אתר עם איסוף לידים שעובד בשבילך

  1. מידע ממוקד – אנחנו רוצים למכור משהו לגולש? אנחנו חייבים לתת לו מידע ממוקד ועדכני, אם מדובר בשירות, אנחנו צריכים לספק לו את כל המידע שהוא צריך וכמה שיותר מפורט וממוקד. כך ברור מאליו שזה מה שהוא מחפש ולא משהו אחר. אם ניתן לו מידע לא מעודכן ולא מפורט, ייתכן והוא מחפש משהו אחר מזה שאנחנו יכולים להציע לו.
  2. פירוט בקשה – אם אנחנו רוצים שהלקוח ישאיר פרטים, אנחנו צריכים לאפשר לו להשאיר כמה שיותר פרטים ממוקדים על המוצר או השירות שהוא מעוניין. למשל, אם אנחנו סוכני נסיעות, אז נרצה להציג לו אפשרות בה הוא יוכל לציין, לאן הוא רוצה לטוס, מתי, אילו טיסות, כמה זמן וכדומה. כך אנחנו נוכל להציע לו בדיוק את מה שהוא צריך.
  3. מאמרים מעודכנים – בשביל לתת לגולשים שלנו את מלוא המידע שהם מחפשים, אנחנו צריכים לספק להם תוכן עדכני ונכון על המוצרים והשירותים שלנו. הם צריכים לדעת שמדובר באתר רציני שמאחוריו עומדת חברה מקצועית וייחודית, חברה שהם לא יפחדו לפנות אליה.
  4. אתר מעוצב בצורה נוחה – מלבד התוכן הרי הפרט החשוב ביותר באתר לאיסוף לידים הוא העיצוב, ככל שהכפתורים ברורים יותר וככל שקל יותר לנווט באתר, כך יהיה קל ונעים יותר לגולש לגלוש בו וליהנות ממלוא המידע וכן להשאיר פרטים כמו שצריך.
  5. מהירות טעינה ופנייה – אתר לאיסוף לידים צריך לחשוב כמו מרכז מכירות, ככל שאנחנו נאפשר לגולש לגלוש באתר במהירות רבה יותר ולאחר מכן, גם נחזור אליו כמה שיותר מהר, כך הוא ירצה לעבוד איתנו כמה שיותר. לכן חשוב שהאתר יהיה מהיר ושאנחנו נחזור אליו בהקדם עם כל פנייה ובקשה מצידו.

תוכן עניינים

רשתות חברתיות

טיפים נוספים

יהונתן רום
יהונתן רום
מעל 10 שנות ניסיון של עיצוב, בנייה וקידום אורגני וממומן לאתרי וורדפרס תדמיתיים ומסחריים עם מאות לקוחות מרוצים וממליצים