אתרים בוורדפרס

תוכן עניינים

מה אומר המושג בניית אתרים בוורדפרס ומדוע היא ממש כדאית ואטרקטיבית לכל בעל אתר? מדוע גם אם יש לנו אתר, מומלץ מאד לשדרג אותו לוורדפרס? בעבר, היה תחום האינטרנט פרוץ מהבחינה שהוא נתן תחושה של חופש אינסופי, לא כמו היום כשהתחושה היא של כפר גלובלי קטן עם מקדמי אתרים שאומרים ללקוחותיהם כי בניית אתרי wordpress היא תנאי הכרחי. אז, השיווק נבע מהלקוח נטו, מה שהוא פרסם, ומה שהוא העלה – היה פרי עטו ונעשה מיוזמתו, מה גם שההתקדמות הייתה הרבה יותר ויראלית מהיום. לכן, לא היה זה ממש משנה אם מתכנת JAVA SCRIPT עצמאי בנה את האתר או איש תוכן בעל ידע מצומצם בתכנות. כל עוד בעל האתר דאג לפרסום במדיות השונות, אפילו דרך משרדי הפרסום הגדולים, הוא הבטיח לעצמו הצלחה. אולם כיום כללי המשחק השתנו מהקצה אל הקצה, שכן יש רק סוג אחד של בעל מקצוע שיכול באמת לדאוג לפרסום ויראלי באינטרנט, וזה כמובן מקדם האתרים. ממש כמו שרת בבית הספר שדואג לתחזק את כל המבנה, מלבד מומחיותו בבניית אתרים, החביבים על מנועי החיפוש, מומחים יתארו את מקדם האתרים כאדם שתפקידו לדאוג שהאתר יעמוד, יתפקד וגם ייראה. אין ספק כי השינוי בגישה נובע בעיקר משינוי והקשחת העמדות של מקבלי ההחלטות במנוע החיפוש "גוגל", אשר הצליחו למנוע כמעט בכל דרך, פרסום לשם פרסום בלבד, ולהעדיף פרסום מבוסס תוכן ואינטראקטיב, מה שמשפיע באופן משמעותי על עולמם של בעלי האתרים.

בניית וקידום אתרי וורדפרס – כל בעל עסק צריך

מדוע זה כך? משום שרוב קהילת האינטרנט משתמשת בשירות וורדפרס ולכן המקדמים השונים תכננו שיטות אופטימיזציה המבוססות על הוורדפרס. בניית אתרים ב – wordpress היא קלה, נגישה וזמינה לכל בעל אתר, גם אם הוא אינו מבין גדול בתכנות. יתרה מכך, במידה ובעל האתר גייס מעצב מקצועי לגרפיקה, הוא כבעל מקצוע, עובד עם כלים אחרים לחלוטין מאלו שעובד איתם בעל האתר בעת הזנת תכנים. בעוד אשר בעל האתר מקליד שם משתמש וסיסמה על מנת לעדכן את האתר שלו, המעצב מקליד שם משתמש וסיסמה אחרים בממשק אחר, המאפשרים את עדכון העיצוב באמצעות תכנות עיצובי. כאן המקום לציין כי העלאת תמונות אינה נחשבת סוגיה עיצובית אלא סוגיית תוכן, ולכן האחריות להעלאת תמונות היא של בעלי האתרים.

עברנו לאתר בוורדפרס, ומה הלאה?

חברת בניית אתרים תקדם את האתר שלך בקלות, ובאמצעות אסטרטגיה ייחודית שתגרום לך לנסוק כלכלית באופן משמעותי. כממשק המתממשק מצוין עם פלטפורמת "גוגל", יהיה אתר הוורדפרס קל לקידום, ולכן חברות קידום אתרים ברובן מציעות שירותי קידום רק עבור דפים אשר בנויים בוורדפרס הביאה ליצירתם. אל תישארו מאחור! עברו גם אתם לוורדפרס וקדמו ביעילות את אתרכם!

אודות | צור קשר

תוכן עניינים

רשתות חברתיות

טיפים נוספים

Picture of יהונתן רום
יהונתן רום
מעל 10 שנות ניסיון של עיצוב, בנייה וקידום אורגני וממומן לאתרי וורדפרס תדמיתיים ומסחריים עם מאות לקוחות מרוצים וממליצים